Hej på dig trogna Hoops läsare.
Jag har bestämt mig för att ta en lite längre timeout med skrivandet denna sommar.
Under den tiden skall jag fundera på om jag fortfarande tycker att det är kul att skriva eller inte.
Lite av glädjen med skrivandet försvann redan i februari i fjol när jag av en anledning slutade skriva om Umeå BSKT.
Statistiken som finns över besök på Hoops sidan visar på att det är runt 1000 personer som ganska regelbundet läser Hoops. De flesta är från Sverige men många läsare kommer från USA, Tyskland, Finland.
Jag önskar er alla en riktigt fin sommar
Torbjörn Björnström